søndag 3. februar 2013

Nettshopping-ny stol

Som enkelte sikkert har fått med seg,så jobber jeg som nattevakt..

Mellom rundene har jeg god tid til å surfe på nettet. På fine blogger og interiørbutikker

Det er også gjerne midt på natten jeg legger inn bestilling på klær til ungene eller shopper jul og bursdaggaver.

Uansett da,så har jeg vært på jakt etter 2 nye spisestuestoler til å ha på enden av bordet.
Jeg har overveid mange stoler (jeg hadde faktisk spart opp til en grå Tolix,men da det ble noe feil med bestillingen droppet jeg det,og kjøpte ny lampe i stedet.

Ønsket meg noe nøytralt i industriell stil,så valget havnet tilslutt på den her.
Bestilling lagt inn natt til søndag hos Sofies villa;o)



Jeg bestillte en stol nå,så får vi se om den faller i smak.

Jeg valgte hvit da jeg ikke ville at den skulle ta fokuset vekk ifra skolekartet som er blikkfanget i spisestua.

Grå og turkis var også kul..kanskje senere;o)



1 kommentar:

  1. Hei på deg!

    Må innrømme at det høres digg ut med nattvakt! Er missunnelig på mannen min hver gang han drar på nattvakt. Synd jeg ikke studerer noe som kan gi meg jobb i et turnusyrke ;) Jeg er et lite nattmenenske som liker å sitte oppe når det er mørkt ute og sove litt utpå neste dag - det er ikke barna enig i, så jeg bøyer meg i støvet ;)

    Og nattvakt høres jo ekstra fristende ut når man har tid til å shoppe slike herligheter hjem til seg :) Vakre stoler - og den hvite passer nok perfekt hos deg!! :) Bestill gjerne noen hjem til meg også, hihi.

    Kos deg masse.
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig kommentar hos meg;o)