torsdag 4. juli 2013

Hei igjen!

Endelig sommer og prosjektene står i kø..
Jeg har allerede avsluttet et kjempeprosjekt med oppryddning av et gjengrodd steinbedd

Tungt arbeid som resulterte i at jeg mistet følelsene i hendene bare jeg skulle støvesuge.Jeg er ikke redd for å ta i et tak for å si det sånn.hehe

Ellers har vi planer om å skifte ytterdør og pusse opp gangen med varmekabler,nye fliser etc


Bedre seint enn aldri har eldstemann, Benjamin, fikset konto til med på Instagram.

Vil du følge interiør og oppusingsprosjektene mine fremover,finner du meg ved å trykke på linken til høyre;o)

Lettere i en hektisk hverdag,så får vi se om bloggen får et comeback når ting har roet seg litt..

Ønsker alle en flott sommer!


Klem Kjersti

2 kommentarer:

  1. Du er dyktig!
    Så du trur ting roar seg du? ;-)
    Tja, det finst berre mandag og fredag..
    Berre sjå i morgon er det fredag igjen....

    God sommar Kjersti og gjengen!!!

    SvarSlett
  2. tror det er travelt og lite blogging hos de fleste for tiden.... kjipt... men insta har jo tatt en del ja.... :)

    jeg prøver å komme litt tilbake til bloggis... :) nyt sommeren... tenker det meste løser seg til høsten :)

    Klems Diana.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hyggelig kommentar hos meg;o)